class = “medyanet-inline-adv”>
Gençlerin öğrenmesinde verimliliği en üst düzeyde tutmak ve öğrencilerin çevrimiçi veya çevrimdışı öğrenme platformlarında kullanabilecekleri bilgisayar destekli veya mobil optimizasyonlu çözümler üretmek önemli değerlendirme kriterleri arasında yer alırken, prototip ürünler, eğitsel projeler geliştirmek de önemlidir. yazılımlar, eğitici oyunlar, eğitici simülasyonlar ve yenilikçi teknolojiler.
TEKNOFEST kapsamında düzenlenen Eğitim Teknolojileri Yarışmasında; İlkokul ve ortaokul birincilerine 50.000 TL, ikincilere 40.000 TL, üçüncülere 30.000 TL, lise birincilerine 50.000 TL, ikincilere 40.000 TL, üçüncüye 30.000 TL, üniversite ve üzeri birinciye 60.000 TL, ikinciye 50.000 TL, üçüncüye ise 40.000 TL ödül verilecek.