İyi Açık Dünya Zelda İstiyorsanız, Birkaç Xenoblade Kabul Etmelisiniz


Nintendo, kısa sürede bir sonraki Zelda oyununu ertelediklerinde klasik bir şirket geleneğini onurlandırdı. Yırtıcı Nefes 2, Bahar 2023’e. Birazcık hayal kırıklığı yaratsa da haberler, öteki Nintendo oyunlarının bu yıl parlama şansına haiz olacağı anlamına geliyor. Bu şekilde bir oyun, uzun süredir devam eden başka bir Açık Dünya serisidir, Xenoblade Günlükleri 3, Dinle, daha iyi Zelda malı istiyorsan bununla uğraşman gerekecek.

Ne süre Xenoblade Günlükleri 3 İlk olarak direkt Şubat ayında duyurulmuştu, Twitter’da “daha çok anime saçmalığı” ve “NEDEN BOTW 2 YERİNE BU ZORLUĞU ALDIK” olarak kabul edildi. Bu son gecikmeden sonrasında, bu sual her zamankinden daha ilgili görünüyor. Bu garip İngiliz anime oyunu nedir? Ve benim kıymetlimle ne alakası var? Yırtıcı Nefes 2? Buna yanıt vermek için, benHem Xenoblade serisinin hem de oyunların arkasındaki stüdyo olan Monolith Soft’un, Zelda franchise sporunun bir dağcı bandanası yapmasına ve Açık Dünya Türü olan dağa tırmanmasına yardım etmede ne kadar etkili bulunduğunu düşünmek önemlidir.

Climbing Gear Bağlantı, ya da benim adlandırdığım benzer biçimde Midlife Crisis Bağlantı.

İşte Monolith Soft’un kısa bir özeti: Monolith Soft, Square Enix’i yaratıcı özgürlük eksikliğinden dolayı hüsrana uğratan ve 2007’de Nintendo tarafınca satın alınan Tetsuya Takahashi tarafınca 1999’da kuruldu. Xenoblade Günlükleri, Sarı saçlı genç bir insanın, yol süresince garip parti üyeleriyle dost olurken, karanlık bir hükümdardan aşkını kurtarmak için bir yolculuğa çıkması hakkında. (Tamam, kim bilir değildi arsa-aramış olduğu yaratıcı özgürlüğe dayalı). Sadece Xenoblade Günlükleribulgu ve keşfi kucaklayan iddialı bir açık dünya oyunu, 2010’da sürpriz bir hit oldu ve bir taban kampanyasının arkasından 2012’de yerelleştirildi. Nintendo, ellerinde beceri bulunduğunu biliyordu, bu yüzden firmanın başarısını en yüksek puanla ödüllendirdiler. oyun geliştirmede onur: benzer biçimde oyunlar için destek stüdyosu olarak çalışmak pikmin 3, müfrezeve Animal Crossing: Mutlu Ev Tasarımcısı.

Sadece Yırtıcı Nefes Nintendo için yürekli bir adım olması gerekiyordu. Hareket kontrollerinin Master Sword’u hareket ettirmesinin ne kadar havalı olduğuna artık güvenemezlerdi (her insanın kabul etmiş olduğu şey ÇOK HAVALI ve bir video oyununda GERÇEKTEN İSTEDİKLERİ bir şeydi).

Eğer Nintendoysanız, Nintendo 64 gününden beri aşağı yukarı aynı formülü korumuş olan bir seriyi canlandırmanıza kim yardım edebilir? Gamefreak’teki çığır açan beyinler mi? Tanrı aşkına, hayır. Nintendo, Monolith ile gitti ve muhteşem bir uyumdu.

Peki bu niçin mühim? Bir video oyunu şirketi, bir video oyunu üstünde emek vermesi için başka bir video oyunu şirketini mi tuttu? Büyük bir antak kalma. Bence video oyunu şirketleri bu şekilde çalışıyor. Bilmiyorum. Niçin bir Rob Liefeld çiziminden daha çok cebi olan bu anime karakterlerini bana sevdirmeye çalışıyorsun?

Valla bunlar benzer biçimde Xenoblade oyunlar, cilalanmış fikirler için bir kontrol alanı işlevi görmüş oldu. Yırtıcı Nefes. şu demek oluyor ki istersek Yırtıcı Nefes Oyunlar daha iyi olmaya devam edecek, çoğumuz bunu kabul etmek zorunda kalacağız Xenoblade sürecin yaşamsal bir parçasıdır.

Bu yollardan yalnız biri, bir anime kız arkadaşın olmasıyla bitiyor. Zekice seçim.

Hyrule’nin, sizi tek vuruşta vurabilen mekanik koruyucularla dolu yemyeşil dünyasını seviyorsanız, orijinal Xenoblade’in, belirli bir beceri kullanmadığınız sürece zarar görmemesi ihtiyaç duyulan Mechon ile dolu yemyeşil Bionis hayatına teşekkür etmelisiniz. Tarry Town benzer biçimde yaratıcı Zelda görevlerini sevdiyseniz, tahmin edin ne oldu? Xenoblade’in Koloni 6 tekrardan inşa görevi.

Hatta daha azca tartışılan Xenoblade Günlükleri X için benzer bir açık dünya yaklaşımını paylaşıyor. Yırtıcı Nefes hikayeye daha azca odaklanarak ve oyuncuyu dünyayı keşfetmesi için ödüllendirmeye daha çok odaklanarak. Ve tıpkı Calamity Ganon benzer biçimde, Nintendo da mühürledi Xenoblade Günlükleri X Wii U olarak malum cehennem boyutunda. Bu bağlantının var olduğuna inanmıyorsanız, bunu uzun süreden beri Zelda proje yöneticisi olan Eiji Aonuma’dan alın. Monolith’in Hyrule’de bulunan büyük seviyeleri ve doğal ortamı tasarlamada ne kadar hayati olduğunu bir röportajda açıkladı. Bundan dolayı Nintendo, Monolith’in devam oyununa katılımını genişletti ve Monolith’te oyun üstünde çalışmak için 40 kişiyi daha işe aldı.

Ne yazık ki seviyorsan Yırtıcı Nefes, birkaç Xenoblade kabul etmelisin. ve evet, Xenoblade Günlükleri hakikaten saçma sapan bir takım. Antipatik kişiliklerle, gereksiz yere fazladan karakter tasarımıyla ve oyunu sessize almama kafi gelecek kadar cinsel açıdan yüklü homurdanmalarla dolu olabilir. Umalım ki bu şeylerden bazıları bunu yapmaz Yırtıcı Nefes 2hizmetçi giysileriyle dolu bir dolaba haiz azgın cinsellik robotu benzer biçimde. Xenoblade Günlükleri 2. Daha da kötüsü, İngiliz aksanı.

Zelda’nın BOTW 2’de bu şekilde görünmemesi için yakarış edin.

Hyrule’a dönebilmemiz için koca bir yılımız olması hayal kırıklığı olsa da, kim bilir dört gözle bekleyebiliriz. Xenoblade Günlükleri 3 bizlere ne olduğu hakkında bir düşünce veriyor. Şundan dolayı onlar büyük bir parçası olacaklar Yırtıcı Nefes 2 beğenseniz de beğenmeseniz de.

Comments are closed.